Skip to main content

Istnieje kilka dobrych i istotnych cech lub cech, które powinien rozwijać uczeń szkoły średniej, który studiował sztuki wizualne. Niektóre z tych właściwości omówiono poniżej.

1. Pomysłowość:

Osoba zaradna jest w stanie w pełni wykorzystać zasoby dostępne w swoim otoczeniu, aby osiągnąć większe rzeczy. W ramach programu sztuk wizualnych uczeń jest szkolony, aby polegać na dostępnych narzędziach artystycznych, materiałach i sprzęcie w swoim środowisku, aby tworzyć kreatywne i użyteczne produkty. Uczą się rozumieć potrzebę samowystarczalności. Nawet gdy zasoby są ograniczone, starają się polegać na nielicznych dostępnych, aby wytwarzać artefakty, które spełniają potrzeby społeczeństwa.

2. Praktycznie:

Program sztuk wizualnych ma charakter praktyczny i dlatego pomaga uczącym się zdobyć praktyczne umiejętności niezbędne do rozwiązania większości wyzwań stojących obecnie przed rynkiem pracy. Te praktyczne zajęcia pomagają również trenować ciało i utrzymywać je w zdrowiu przez cały czas.

3. Dobry obywatel:

Artysta wizualny jest szkolony w tworzeniu dzieł sztuki dla dobra swojego społeczeństwa i całego narodu. Pomaga to artyście w wykonywaniu jego praw i obowiązków obywatelskich, czyniąc go dobrym obywatelem.

4. Wyobraźnia:

Uważa się, że student sztuk wizualnych ma dużą wyobraźnię i potrafi wygenerować wiele nowych pomysłów ze swojego otoczenia, zarówno z ruchomych, jak i nieożywionych przedmiotów.

5. Uważny:

Aby jak najdokładniej przedstawić rysunki krajobrazowe, artysta musi być uważny. Oczekuje się, że stworzy dzieła sztuki, aby przekazać swoje spostrzeżenia ogółowi społeczeństwa. Musi być wyczulony na zmiany w swoim otoczeniu, aby mógł je jasno komunikować w swoich pracach.

6. Zarządzalne:

Potrzeba zarządzania zasobami osobistymi w celu osiągnięcia optymalnej satysfakcji z życia może zostać zaspokojona poprzez zdobycie praktycznych umiejętności planowania i organizacji poprzez sztukę. Stosując takie umiejętności w swoich zasobach osobistych, uczeń jest w stanie lepiej zarządzać swoimi zasobami.

7. Posiadający wiedzę naukową i technologiczną:

Student jest przeszkolony w stosowaniu wiedzy naukowej w życiu. Osiąga się to, ponieważ uczeń pracuje z narzędziami, materiałami i procesami. Stosuje podstawową wiedzę naukową do stosowania, leczenia i pielęgnacji.

Uczący się wykorzystuje również wiedzę technologiczną do produkcji swoich artefaktów. Pozwala mu to na szybsze wytwarzanie artefaktów w dużych ilościach. Studenci uczą się wykorzystania nowoczesnych narzędzi technologicznych i maszyn w swoich produkcjach artystycznych.

8. Spokojne:

Umiejętności niezbędne do budowania zdrowej rodziny i relacji międzyludzkich znajdują odzwierciedlenie w działaniach artystycznych. Kontrastujące elementy projektu, takie jak linia, kształt, faktura itp., Są dobrze zorganizowane w przyjemne relacje. Dzięki temu uczeń może żyć w zgodzie z ludźmi z różnych kultur.

9. Kreatywne:

Od ucznia oczekuje się rozwinięcia umiejętności tworzenia czegoś nowego. Można to osiągnąć poprzez organizację i badanie materiałów artystycznych, narzędzi i technik w celu osiągnięcia różnych efektów. Kreatywne myślenie rozwija się również, gdy uczeń angażuje się w systematyczne działania związane z rozwiązywaniem problemów, takie jak identyfikowanie, wybieranie, gromadzenie i analizowanie pomysłów na tworzenie artefaktów.

10. Przytulne:

Oczekuje się, że uczeń będzie przyjazny ludziom, z którymi współdziała w społeczeństwie. Można to osiągnąć, jeśli uczeń jest zaangażowany w zajęcia rekreacyjne i rekreacyjne, takie jak zwiedzanie wystaw sztuki, galerii, muzeów, parków narodowych itp.

11. wartość:

Uczeń musi docenić dziedzictwo kulturowe narodu. Można tego dokonać poprzez zdobycie wiedzy z zakresu historii sztuki, uznania i krytyki artefaktów. Ćwiczenia te pomogą uczniowi zrozumieć znaczenie i przydatność sztuki, aby mógł lepiej je docenić.

12. Samodyscyplina:

Wstępny projekt i planowanie są przedmiotem szczególnej uwagi na szkoleniu sztuk wizualnych. Ta cecha jest bardzo istotna, ponieważ pomaga artystom być prawdomównymi i zawsze dotrzymywać terminów ukończenia projektów i umówionych spotkań.

13. Cierpliwość:

W programie sztuk wizualnych podkreśla się potrzebę tolerancji i wielkoduszności. Poprzez staranną organizację form sztuki i dokładne przedstawianie dzieł sztuki, uczeń rozwija postawę wyczekiwania lub cierpliwość. To pomaga mu radzić sobie ze stresami i napięciami życia.

szkolafilmowa.pl

Leave a Reply