Skip to main content

Istnieje niewielka różnica między agencją marketingową a agencją marketingu cyfrowego. Agencja marketingu cyfrowego zajmuje się marketingowym aspektem firmy, ale w cyfrowym świecie. Nadal oferują wiele takich samych usług.

projektowanie stron

Dobra firma ma zespół grafików i programistów internetowych, którzy są w stanie zaprojektować świetną stronę internetową.

Pisarze treści

Agencja marketingu cyfrowego może również napisać własny materiał lub mieć zespół autorów treści, którzy mogą pomóc im zoptymalizować witrynę internetową pod kątem SEO. Pomoże to przyciągnąć ruch z wyszukiwarek, co pomoże zwiększyć sprzedaż.

branding

Agencja marketingu cyfrowego to nie tylko wygląd. Są również w stanie pomóc firmom wymyślić idealną markę, która pasuje do firmy. Na przykład firma jubilerska nie chce marki, która wygląda dziecinnie. Zamiast tego chcą marki, która pokaże, że są eleganckie i wyrafinowane lub tradycyjne i niezawodne. Firmy te są ekspertami w brandingu.

analitycy

Analitycy mogą określić, jaki ruch generuje witryna przed i po zmianach, analizować odbiorców i nie tylko. Wszystkie te statystyki są niezbędne do ustalenia, czy kampania zakończyła się sukcesem, czy nie.

Kiedy firmy te mają analityka lub zespół analityków, mogą pokazać swoim klientom, jak skuteczne lub nieudane były wprowadzone przez nich zmiany.

Głoska bezdźwięczna

Media cyfrowe są kluczowe dla tej agencji. Nie mieszają się z przestarzałymi formami reklamy, takimi jak ogłoszenia prasowe i broszury. Zamiast tego skupiają się na nowoczesnych technologiach, aby pomóc firmom osiągnąć ich cele. Może to obejmować różne aspekty technologii.

Mogą zbudować aplikację mobilną dla jednej firmy i zaprojektować nową stronę internetową dla innej. To są ludzie, którzy stoją za biznesem w Internecie.

Wymierne cele

Firmy te nie stosują przestarzałych metod reklamowych i nie użyją metody, dopóki nie dowiedzą się, że działa. Kiedy firma zatrudnia jedną z tych firm, może mieć pewność, że zespół analityków wypróbował i przetestował metodę reklamową, której użyje, aby wznieść swój biznes na nowy poziom.

Robią to, stale analizując różne dane dotyczące różnych własnych projektów. Na przykład mogą stworzyć testową stronę internetową, a następnie przeanalizować ruch, który dociera do witryny w oparciu o pewne rzeczy. W ten sposób upewniają się, że coś działa, zanim użyją go na kliencie.

Dowiedz się więcej o grupie docelowej

Ponieważ firmy te tak bardzo skupiają się na danych i statystykach oraz na wynikach, skupiają się również na grupie docelowej. Chcą pomóc każdej firmie odnieść sukces, więc muszą wiedzieć, kim jest grupa docelowa.

Jest to świetne rozwiązanie dla firm, które walczą o uzyskanie jasnego obrazu tego, kim są ich odbiorcy docelowi. Istnieje kilka firm, które zatrudniają te firmy, aby pomóc im lepiej zrozumieć ich grupę docelową i wymyślić wymierne cele na początek.

Ogólnie rzecz biorąc, do tych firm należy zadzwonić, gdy firma chce stać się znana w Internecie. Jeśli chodzi o internet, mają specjalistę, który może to zrobić. Rzeczy takie jak aplikacje mobilne i projektowanie stron internetowych przychodzą im naturalnie. SEO to druga natura, a świadomość marki to codzienność.

Jeśli ma to coś wspólnego ze zwiększaniem zysków przy użyciu najnowszych technologii, są to firmy, które mogą to zrobić i sprawić, by wyglądało to łatwiej niż kiedykolwiek.

mediakoder.pl